evelinaaerikssonn

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina - 26 februari 2012 22:43

Har inte bloggat på hela veckan förutom måndag eller nått. :P

Det har varit en skön helg! Jag har typ bara slappat och tagit allt chill ja förutom att jag måsta städa rummet i lördags -_- Imorgon är det måndag och skola m.m Jag länktar inte till skolan det är ridningen på kvällen jag länktar till :) Det är hoppning! Superkul tycker jag :D

Japp nu är det bara att hoppa in i duchen sen blir det läggdags för min del :)

Kram Evelina//

Av Evelina - 24 februari 2012 16:08

Idag är det fredag!! Det ska bli skönt med helg tycker jag! :) Veckorna går väldigt fort nu för tiden. Men det är bara bra. Det har varit en bra skoldag idag. Just nu så sitter jag på kontoret hos min farbror där min han jobbar och nördar facebook på hans bärbara dator. :)

Snart så måste jag skynda mig hem! Bloggar mer hemma!

Hejdå!

Kram Evelina// <3

=)

Av Evelina - 19 februari 2012 22:21

Hej! Inte bloggat på ett tag men just nu så är jag bara rastlös..


Den här veckan har nog varit den segaste veckan på länge.. I tidags så åkte mamma och min bror till Thailand, så kul för henne då. NOT! Jag är faktiskt bara glad att jag inte behövde åka med!


I fredags då följde jag med pappa och åkte lastbil till Sundsvall. När vi passerade Njurunda så somnade jag. Ungefär 2-3 timmar senare vaknar jag.

Jag:

- Pappa är vi i Sundsvall nu??!

Pappa:

- Ööö, vi är hemma lilla du...

Jag:

- Jaha, vad fort det har gått...


Haha jag som bara skulle ta en liten tupplur i en kvart eller så.. Nee det skulle bli i cirka 2-3 timmar.. Jaa så är det när man inte sover riktigt på natten på grund av att man sitter och doppar kakor i kaffe innan man ska sova.


Idag städade jag kaninernas bur. Muffins vart jättenöjd medans Sussy tyckte att jag hde fuskat.. Min tanke just då var nog  "o tacksamma kanin". Jag som säkert hade städat buren i en dryg halvtimme eller timme. Men så blir det om man skämmer bort kaniner/djur.


Taggad inför skolan imorgon eller?! Nee faktiskt inte... Tyvär så jag tvungen av nån anledning men, men det är bara att ta det med en klackspark!

Och så är det ridning senare på kvällen det blir markarbete tror jag.

Det var allt från mig!!


Kram Evelina//



Av Evelina - 6 februari 2012 15:46

Har nyligen kommit hem från skolan just nu sitter jag och titta på paradise hotel och svullar kladdkaka! :)

Om 45 min så åker jag upp på klubben ( ridklubben ) :) Jag ska rida ior ( en häst) han är jättesnäll!

Ja mer än så har jag inte att skriva om...

hare gött!

Kram Evelina//

Av Evelina - 6 februari 2012 15:46

Har nyligen kommit hem från skolan just nu sitter jag och titta på paradise hotel och svullar kladdkaka! :)

Om 45 min så åker jag upp på klubben ( ridklubben ) :) Jag ska rida ior ( en häst) han är jättesnäll!

Ja mer än så har jag inte att skriva om...

hare gött!

Kram Evelina//

:D

Av Evelina - 5 februari 2012 21:40

Tittade på så ska det låta för en stund sen. Snart så ska jag nog hoppa in i duchen och sedan sitta vid datorn nån timme till... Just nu sitter jag och lyssnar på musik på YouTube  

Jag lyssnar på 

och

 

Så nu ska jag fortsätta lyssna lite till innan jag hoppar in i duchen!!   

Av Evelina - 5 februari 2012 18:28

Har inte kunnat blogga tidigare idag för att mitt internet inte funkar.... Och nu har vi kommit fram till att internet funkar bara för två datorer...


Det är 20- ute, brr vad kallt!

Var ut på en ridtur tidigare idag å fy vad kallt! En del av mitt hår blev alldeles vitt och tårna, kinderna, näsan och hakan var kallast eller frös mest! Men det var skönt att ha kommit ut en tur, vädret var bra iaf!!


Ja snart är den här helgen slut...   Eller ja om några timmar... 

Helgen har varit ok det har bara varit för kallt,om det hade varit varmare så hade det varit något bättre!  


Snart så ska vi äta mat men jag tror att ponnyakuten kommer först!!  


Kram Evelina// 


Av Evelina - 5 februari 2012 01:06

Lite musik gör livet skönare ;)


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards