evelinaaerikssonn

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina - 26 mars 2011 11:27

Hej alla bloggläsare !

Ni kanske undrara varför jag inte har bloggat på länge :)

Men det är för att jag varit uppe på ridklubben så mycket så jag inte haft tid :D

Men det kommer bli mer bloggande nu framöver :)

Kram Evelina //

:D

Av Evelina - 15 mars 2011 20:28

Hej allihopa !!!!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag !!!

Det har jag haft !!!

Faktist hela veckan !!!

Men jag så fullt upp med att rida och hålla på med sussy så jag har inte haft tid att blogga :)

Men nu hade jag tid över att blogg :)

Imrgon drar jag till hassela med min klass och det andra 5-6:orna :)

Det ska bli kul jag ska bada och åka pulka :D

Jag berätta mer i morgon om hur det vart :)

Kram Evelina //

:)

Av Evelina - 12 mars 2011 14:31

Det kommer lite bilder på sussy i kväll :)

Av Evelina - 12 mars 2011 14:22

Jag har såå tråkigt och hoppas på att något ska hända men om jag vill att nåt ska hända måste jag ju göra något men det årkar jag inte !!!

Men jag ska snart gå ut till Sussy och leka med henne och sen ska jag åka till ica och köpa lite godsaker tills i kväll när det är melodifestevalen och då är det ju final tror jag :)¨

He he, håller inte koll på det där :D

Men nu är pappa klar med att byta dörrhandtag till min brorsas rum så nu snart hoppas jag att vi kan åka och köpa godis och de på ica + att åka och hälsa på farmor !!!

Kram Evelina !!!

Bloggar mer i kväll innan melodifestevalen har börjat :D

Av Evelina - 9 mars 2011 15:58

Heej !!

Idag har jag suttit barnvakt :)

Och det var trååkigt !!

Och sen har jag städat rummet :)

Det vart värkligen skildnad på rummet mot för vad det var förut :D

Ska försöka hålla det rent resten av månaden, tror inte jag lykas :D

Snart ska jag gå ut till Sussy :D

Och då ska jag leka med henne och ge henne mat och vatten :D

Kram Evelina //

Bloggar mer sen i kväll :D

Av Evelina - 8 mars 2011 12:25

Vaknade typ för en timme sedan men känner mig som en deg än !!!

Nu har jag i allafall sportlov :)

Men det är inte så speciellt kul idag för att jag sitter barnvakt till min lillasyster men jag kan nog försöka smita undan för att brorsan är också hemma tur som är :D

Men senare idag ska jag åka upp till ridklubben och hålla på med den häst jag är miniskötare på :D

Och i går så hoppade jag jag det gick jättebra och hästen var jätteduktig :)

Och nästa vecka på måndag ska jag hoppa igen det ska bli roligt :)

Bloggar mer se i kväll !!!

HEJDÅ :)

Kram Evelina //

Av Evelina - 6 mars 2011 18:24

Hej !!!!!

Idag har det varit en låång dag och den har varit tråkig också !!!

Men nu ikväll ska jag titta på solsidan och ponnuten !!!

Kram Evelina //

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards