evelinaaerikssonn

Alla inlägg under juli 2011

Av Evelina - 21 juli 2011 00:23

Har haft problem med internet till datorn nu i några dagar så det har inte blivit att jag har bloggat ! Men nu så fortsätter jag med full rulle igen. Tänker byta omröstning ge gärna tips på vad ni vill ha för omröstning   

Och så ska jag börja ladda ner mer videon och så från youtube + bilder.

Nästa vecka så ska vi åka på finlandsresa vi ska åka ferja.   

Det kommer säkert bli jättekul !

Nu snart så ska jag gå och lägga mig. Men först så ska jag göra en ny omröstning här på bloggen.

Kram Evelina //

Av Evelina - 12 juli 2011 17:14


Häftigt måste jag säga !!

Av Evelina - 12 juli 2011 16:55


Kanin som hoppar högt ! Önskar att sussy också skulle kunna hoppa så där högt om inte bättre och högre !! :)


Av Evelina - 12 juli 2011 16:53


En låt som jag gillar skarpt :) Kommer lägga ut fler videoklipp !

Av Evelina - 3 juli 2011 23:03

  


Ja här är en bild på lilla Sussy ! Jag gillar verkligen den här bilden skarpt !

Tog bilden bara för nån vecka sedan.

 

Ja idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har gosat lite med Sussy och kört Chezz. Chezz är en häst jag brukar rida. Han var jätteduktig när jag körde han ! Sen när jag kom så tog jag det bara lugnt.

Bloggar mer imorgon !

Kram Evelina //






Av Evelina - 3 juli 2011 00:08

  

 

Jag glömde kameran hemma så att det vart en annan bild jag har knäppt istället !  Ja det var sista dagen på Mid sweden nats idag det var jättetrevligt där och många bilar men vi hade bara lite otur med vädret ! Man får väll hoppas på att vi prickar in rätt nästa år !

 

Nu snart så ska jag gå och lägga mig men färst lite mer om idag.

Ja idag var jag ju till Mid sweden nats som jag skrivit.

Sen var jag hem och lekte med Sussy lite. Och sen så har jag inte gjort så mycket mer. Just nu sitter jag barnvakt för mamma och pappa har gått till Mid sweden nats nu för nån timme sedan. Tänkte att jag snart ska gå och titta på TV en stund med min lillasyster Wilma som jag sitter barnvakt till.

Sen blir det sängen !

Bloggar mer imorgon !

Kram Evelina //    



Av Evelina - 2 juli 2011 13:37

Ja idag ska jag till Mid sweden nats här i Gnarp då. Men vädret är inte lyckat förra året var det upp till 30 grader varmt och sol nu är det bara några grå måln på himlen ! Men jag får väll hoppas på att det fins några jag känner där och att det är mycket folk där !

Ska nog ta några bilder när jag är där och ladda upp på bloggen och den andra bloggen som heter ewelona.blogg.se ! Men det har jag nog berättat några gånger för er så det kanske jag inte behöver skriva..

Laddar upp bilder lite senare då !!

Kram Evelina //

Av Evelina - 2 juli 2011 00:25

Har gjort en ny omröstning ! Kommer ha den i några veckor bara sen kommer en ny ! Ni ser ju om det kommit en ny !!

Kram Evelina //

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards