evelinaaerikssonn

Alla inlägg under september 2011

Av Evelina - 26 september 2011 21:31

Hej !!

Ska snart gå och sova !

Men först måste jag blogga som jag gör just nu...   

 

Det gick jättebra att rida idag blev faktist lite svettig.

Och det var jättekul också ! Imorgon så är det tisdag ! Och det är skola för övrigt ! Och senare på kvällen är det us-möte uppe på ridklubben.   

 

Japp det var allt för mig idag då, nu ska jag gå och sova !!

Godnatt !!   

Kram Evelina //

 

 

Av Evelina - 26 september 2011 15:38

Hej bloggläsare !!

Idag har det varit skola som vanligt och den här skoldagen har rent ut sagt varit dryg !! Men det är väll bara att ta nya tag då tills imorgon !

 

Ja snart ska jag åka och hämta mina ridgrejer där jag rider. För jag ska ju rida uppe på ridklubben idag. Jag hoppas på att det går bra !

 

Men nu måste jag gå !!

Hejdå !

Kram Evelina //

Av Evelina - 25 september 2011 22:03

Ja hej på er alla bloggläsare har inte kunnat blogga på ett tag nu !! Internet fungerar inte som de ska så det är därför det inte blivit att jag bloggat !   

Men japp nu är jag igång igen !!

 

Idag har jag ridit och hjälpt till att fixa med hagen där jag rider.   

Och så har jag varit med Sussy litegran.

 

Imorgon är det skola och så har jag ridlektion på kvällen.  

Och jag hoppas på att jag hinner blogga lite också senare på kvällen där !

Men nu ska jag bara fixa lite saker sen ska jag sova   

 

Kram Evelina //

Av Evelina - 14 september 2011 10:01

Ja tänkte slänga in ett inlägg nu... Ska skriva om Singapore nu snart men det värsta är att det inte finns nå hörlurar så jag kan lyssna på musik...

Ska rida ikväll på Chezz !   

Bloggar mer när jag kommer hem !!

Bye <3 <3

Kram Evelina //

Av Evelina - 13 september 2011 21:12

Japp kom hem bara för någar minuter sedan från ridklubben, var på us-möte. Imorgon är det skola men jag hade hoppats på helg såklart !

Ska snart gå och lägga mig och kanske läsa en liten stund i min bok som är jättebra !! Ni kanske vill veta vad den heter ?? Den heter, Cirkusflickan och författare är Camilla Lagerqvist ! Men jag förslår boken för dom som är mellan  7-14 kanske     

Ska ta lite bilder också imorgon så det kanske ploppar upp lite bilder här på bloggen !!

  

Kram Evelina //

 

Av Evelina - 13 september 2011 17:29

Hej !!

Har nyss ätit det var mos och korv. Det har varit skola idag för övrigt...

Nu snart så ska jag åka på us möte uppe på ridklubben !   Ska bara vänta på att pappa ska plocka undan från bordet. '

Hoppas att jag hinner blogga ikväll en gång till em vi får väll se !   

Nu måste jag sticka !!

Bye bye ! <3

Kram Evelina //

Av Evelina - 12 september 2011 15:39

Hej nu har jag inte bloggat på länge !!! Har inte haft tid eller årk till att blogga... Men nu är det fullfart igen hoppas jag hinner blogga igen lite senare i kväll !!

Kram Evelina //

Av Evelina - 4 september 2011 21:52

Hej alla bloggläsare ! Har inte hunnit blogga nu på några dagar !

Japp och nu är vi inne på den nionde månaden nästa månad fyller jag år !  

Imorgon är det skola ! Och så ska jag rida Chezz på lektion kanske   

Det ser jag framemot för det är hoppning.

Snart så ska jag och pappa bygga en vinterbur till Sussy så att hon får det bra !!   

Bloggar mer imorgon kanske !

Karm Evelina //

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards