evelinaaerikssonn

Alla inlägg under januari 2012

*_*

Av Evelina - 30 januari 2012 19:45

Hej på er alla bloggläsare!! Idag så har det varit skola och ridning! Det var en helt vanlig skoldag lugnt och tråkit på sätt och vis! Ja och så red jag det var dressyr och jag fick ior (hästen) :) Han var jätteduktig! Ja och så har jag skaffat en till kanin en kompis till lilla Sussy men just nu så är inte det lilla Sussy det är stora Sussy! Kaninen kommer få heta Muffins eller nått jag vet inte om vi är så fast vid det namnet jag kallar henne mest för lilltjejen men så tycker inte jag att hon ska heta!!! Men medans så får hon heta Muffins. :D Sussy och Muffins är inte direkt bästisar men dom slåss iaf inte... Dom beter sig som två syskon som är sur på varandra... :) Men det blir nog bra kan jag tänka mig! :) Ja det var allt från mig idag bilder kommer senare på såkallade Muffins om hon vill stå still -_-

Kram Evelina///

Av Evelina - 29 januari 2012 20:58

Hej! Söndag börjar lida mot sitt slut och jag är slutkörd! Hade sovmorgon idag eller jag skulle ha det tills mamma väckte mig...-_- Vi skulle åka in till hudiksvall en snabbis och hälsa på en kompis till mamma. Vi handlade lite mat och åt hamburgare på Mc:Donalds. Sedan åkte vi hem, och när jag komma hem så kom jag på att det skulle vara us-möte... Japp, så då fick jag dra upp till klubben (ridklubben). Vid klockan halv ått så var mötet klart och då åkte jag hem och tog det lugnt. Tänker snart hoppa in i duchen och sedan sova. Imorgon är de skola och ridning vi ska ha dressyr inte det roligaste men det är ok.

Ha det bra!!

Kram Evelina//

Av Evelina - 28 januari 2012 22:06

Ja jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag hinner inte med mig eller ärligt sagt orkar inte!

Jao dagen började med en trevlig ridtur ute i det fria! Träden är så fin när dom är snötäckta tycker jag!! Sen så när jag kom hem så hoppade jag i mjukisbyxorna, och så ringde jag en kompis jag skulle visa henne ett program på mobilen. :) Så nu ringer vi gratis till varandra!! Superkul! Japp det var en liten del av min dag hoppas ni haft en minst lika bra dag som jag!! Men nu snart så ska jag sätta på mig min natt tandställning som jag fick för nån vecka sedan, och sedan så blire till att sova!!

Kram Evelina// <3

:)

Av Evelina - 22 januari 2012 22:17

Japp idag har det varit en väldigt lugn dag måste jag  säga! Imorgon är det skola länktar faktiskt lite måste jag erkänna... Ja som ni kanske märker så är jag dålig på att blogga !! Men jag måste bättra mig så är det bara! Den senaste tiden har jag haft så mycket att göra så det har inte blivit av att jag bloggat ! Nu så ska jag ta på mig natt tandställningen och sedan sova möjligtvis ! Godnatt !

Kram Evelina /// <3

Av Evelina - 5 januari 2012 00:03

Ja vart tog snön vägen som skulle komma idag så stort enligt väderleken... ?? Det blev typ bara blötsnö på slutet värkar det som.. Idag har det varit en sån där typisk inte ha nått göra dag.. :S Det en jag har lyckat göra är att fixa headern på bloggen som ni kanske märkt ni tidigare läsare ! Jag har ändrat från julstil till vanlig stil ! Jag är super nöjd ! Nu är det bara petfriend en blogg som jag har med en kompis som måste fixas ! Men det får bli en annan trökig dag ! ;) Just nu tittar jag på TV det är AC/DC som spelar en konsert från 2009. :) Och så sitter jag och tjafsar med min lillasyster Wilma.

Men nu ska jag kura in mig i en varm fillt och sätta mig i soffan och fortsätta att titta på AC/DC konserten på TV:n !

Kram Evelina //

Av Evelina - 4 januari 2012 02:44

Japp då var det 2012.. Snart är det nog dags att gå och sova men gör ett snabbt inlägg först !

Idag var det blåbärshoppning. Jag red en häst som heter Hubert, kom felfritt runt och fick en rosett. NÖJD!

Ja och så har jag bara tagit det lugnt... Det fins inte så mycket att göra när man är ledig och det är typ ingen snö ute... Jag önska att det kunde snöa nån decimeter ! Ja och nu är det inte så lågnt kvar tills skolan börjar. Sista terminen på Gnarpskolan, det käns faktiskt rätt så skönt ! Och så kommer vi ha hemkunskap den här terminen ! Skitakul !! Älskar att baka och laga mat ! Typ bäst på att göra kött med gräddsås och potatis !! Okej nee nu får jag faktiskt sluta skryta !! :) Bra på de när jag kommer igång ! Hade ett jättebra nyår för den delen... Jag hade det rätt så kul om jag måste vara ärlig...

Jag hoppas att hade ett bra nyår !!! Ska försöka lägga ut några bilder... Men jag tycker att det tar sån långtid att ladda ner så att jag tröttnar.. Annars hade jag typ lagt ut bilder varje dag! Ja men ha det bra ! Och god fortsättning, som alla säger här omkring där jag bor.. Om inte ni säger det...

Godnatt !!

Kram Evelina //

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards