evelinaaerikssonn

Alla inlägg under juni 2011

Av Evelina - 14 juni 2011 20:59

                                                  HEJ !

Idag har det varit skola ! Sista dagen då idag imorgon är det skolavslutning länktar såå mycket !! + Att jag är den  som ska gå först och hålla i flaggan ! Det ska bli jättekul !


Och nu snart måste jag nog gå ut till sussy och ge henne mat i detta regn men men fins inte så mycket att göra... Eftersom jag har varit och ridit och har inte tid på engång att ge sussy mat !


Jag bloggar mer imorgon !

Ni kan besöka min andra blogg som heter www.ewelona.blogg.se om ni vill se mer av vad jag gjort och så idag !


Kram Evelina //

Av Evelina - 13 juni 2011 20:08

Ja man har ju inte haft all ork nu på ett tag ! Man är ju så upptagen med allt ! Men nu har jag startat en till blogg iaf :) Den heter www.ewelona.blogg.se ni kan tryck på länken så kommer ni dit ! Den handlar lite mer om mig själv och så är det lite mer bilder på den också om ni vill se lite mer bilder ! Men jag hoppas att ni besöker den med när ni ändå är inne på min !


Kram Evelina !

Av Evelina - 3 juni 2011 13:18

Hej på er alla bloggläsare!! Jag har inte bloggat nu på sistonde för jag har inte årkat och haft tid för detmen nu är det dax att blogga igen !!


Jag badade Sussy bara för några dagar sedan hon tyckte det var jätte skön !! Sen torkade jag henne medans fick hon äta lite gröngräs som min lillasyster hade plockat till henne :) Men själv hjälpte hon också till att göra sig torr och snygg :) Och det var ju bra !!


Gårdagen:

Igår var hela familjen och handlade mat. Sen när jag kom hem så gick jag till sussy och då såg jag ett hål hon hade grävt. Jag blev världigt förvånad och bestämde mig för att vi skulle spika fast nytt nät under buren... Medans pappa hållde på med att fixa det så tog jag och tränade kaninhoppning med Sussy det tyckte hon var kul hon sprang jättefort mot alla hinder till slut tappade jag henne fast hon bara fortsatte att hoppa hindrena... Men det hon hade kommit väldigt långt på sitt hål i allafall tur att jag märkte hålet till slut...


Ja nu har jag inte så mycket att skriva kag kanske bloggar mer ikväll !!

Kram Evelina //

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards