evelinaaerikssonn

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina - 28 februari 2011 20:00

Idag har det varit skola och ridning....

Det var roligt på skolan idag......

Men det var ganska kul på ridningen....

Men i morgon ska jag dit igen för då ska jag bli miniskötare på en häst !!

LÄNKTAR DIT !!!

Kram Evelina //

Av Evelina - 27 februari 2011 19:23

Idag har jag varit med en kompis....

Och när jag komma hem så lekte jag med min kanin Sussy   

Och sen gick jag in och åt mat det vart lasange i dag det var jätt gott.

Bloggar mer i morgon !!

Kram Evelina //

Av Evelina - 26 februari 2011 09:07

Idag ska jag åka till tandläkaren   

Men sen  ska jag åka in till stan och köpa en mössa   

Och jag ska åka till n musik affär för en sträng på min gitarr har gått sönder....

Men sen antar jag att vi ska åka hem för då måste jag nog städa kaninburen    


Kram Evelina //

  

Av Evelina - 25 februari 2011 21:53

Hej !!

Nu snart ska jag gå och sova men jag måta bara säga att jag stavade fel på  ``något ´´ på det andra inlägget Tv...

Me nu ska jag ta en bok och sätta mig och läsa   


Kram Evelina //


TV

Av Evelina - 25 februari 2011 20:24

Nu ska jag titta på Tv hoppas det är nådot bra på tv:n !!

Kram Evelina //


Av Evelina - 25 februari 2011 19:19

Hej !!!

Jag har ett tips till er som har ute kaniner...

Att på vintern kan man ge sin kanin jummet vatten men inte så hett så att det bräns bara jummet vatten   

Lycka till !

Kram Evelina //

Av Evelina - 25 februari 2011 18:52

Idag har det varit skola som vanligt.

Men när jag komma hem var det läsa för hela slanten !!

Och sen tittade jag på Tv.

Och nu sitter jag vd datornoch bloggar och svarar på frågor m.m

Och nu snart ska jag gå ut till Sussy och ge hnne vatten och mat :)


Av Evelina - 24 februari 2011 19:32

Idag har det varit skola !!!

Inte så roligt men idag när jag var på bibloteket så hittade jag en bok som var jättebra och den läste jag ut idag också för den var jättebra   

Och sen har jag haft syslöjd i på skolan det var roligt.

Och sen efter skolan var jag med en kompis och vi spelade kort och hade roligt och jag vann !!

He he....

Och när jag komma hem så lekte jag med Sussy m.m och det tyckte hon var roligt och sen gick jag in och läste bok.

Och nu sitter jag vid datorn och bloggar och känner mig nöjd med dagen.   


Kram Evelina //

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards