evelinaaerikssonn

Alla inlägg under april 2011

Av Evelina - 20 april 2011 22:46

Är sjukt trött men vill blogga lite först :) Idag har jag inte gjort så mycket bara varit med två kompisar och lekt lite med sussy :) Men det har hänt lite grejer också på dom är dagarna jag inte bloggat....

Jag har tagit ut kaninburen så att sussy kan få stå ute :) Hon verkar vara mycket gladare och så :) Jag förstår faktist henne...

Jag bloggar mer imorgon efter skolan om jag hinner eftersom våran klass ska ha disco i morgon, det ska bli jättekul ! Och det är jag som har fixat musik och jag är helnöjd med min insatts !!!

Fast i och fö sig jag ska ju inte dit förän  klockan fem halvsex nånting men ja nu måste jag gå och lägga mig, GODNATT !!

Kram Evelina //

Av Evelina - 17 april 2011 11:39

Har nyss varit och ätit frukost :)

Glömde att blogga igår för att jag var ute med sussy och övade kaninhoppning hon var jätteduktig ! Hoppas att solen kan komma fram idag så att vi kan gå utoch öva lite !! För det skulle vara väldigt kul om hon kan hoppa högre än va vi gjorde igår !

Men jag bloggar mer sen ikväll om jag hinner så kan ni få veta om det blev nått högre hindr idag och om vi ens kom ut och börga hoppa !

Kram Evelina // 

Av Evelina - 11 april 2011 22:45

Idag har det varit studie dag så jag har sluppit att gå i skolan idag :)

Faktist ganska skönt att få sova ut på morgonen och ta det lugnt ! Imorgon är det väll bara att kliva upp och se glad ut :D

Men idag har jag faktist hunnit med mig mycket typ som att varit ute och cykla och ridit såklart :D Men att städa kaninburen har inte blivit av......

Men jag får väll göra det när jag kommer hem från skolan imorgon då :D

Fast det är inte precis lockande :(

Men jag hoppas att hon inte har bajsat så mycket :)

Men annars så fins det väll inte så mycket att skriva :D

O jus det imorgon ska jag upp till ridklubben igen och hjälpa till :D

Kanske inte det roligaste men det är väll bara att stå ut !

Jag bloggar mer imorgon när jag kommit hem från skolan !

Kram Evelina //

Ha det så bra !!

=)

Av Evelina - 10 april 2011 21:15

Hej !

Idag har jag haft en väldigt långdag....

Jag har gjort ganska mycket också :) Men jag länktar nog mest tills i morgon för då ska jag rida uppe på ridklubben och städa kaninburen som är lite mindre lockande :)

Fast det är väll bara att stå ut :D

Och sen ska jag inte göra så mycket !

Bloggar mer i morgon !

Kram Evelina //

Av Evelina - 10 april 2011 12:18

Hej !

Vaknade för typ en timme sedan :D Och känner mig som en seggodis råtta....

Men idag ska ja fösöka hitta på något roligt och så. Jag ska inte ha tråkigt i alla fall ! Men det tror jag inte att jag kommer ha heller !! Bloggar mer ikväll !

Kram Evelina //

:3

Av Evelina - 9 april 2011 22:28

Hej nu sitter jag här vid datorn igen och tänker blogga :)

Idag har jag haft en väldigt rolig dag jag har varit hemma hos en kompis :D Vi har hållt på med hennes kaniner och så... Det var jätteroligt sen hade vi tråkigt så vi lekte sveriges värsta bilförare med en vagn av nåt slag alltså inte en barn vagn utan bara en vagn som vi hittade inne i loon vet inte hur man stavar det :D

Och sedan cyklade vi och åt fika m.m

Jag känner mig helnöjd med den här dagen :) Hoppa det blir en lika bra dag i morgon också ! Men sedan har jag ju också hållt på med kaninen hemma alltså lilla Sussy :)

Hon har lekt och hållt på och hon har fått springa lös ute :) Det tyckte hon var roligt verkade det som :)

Sen när hon kom in i buren igen så gav jag henne 5 små godis bitar.

Då vart hon alldeles till sig hon börgade hoppa runt och ha kul inne i buren det såg så roligt ut.

Och nu idag började jag med att ge Sussy vatten ur vattenflaskan hennes igen...

Det första hon börgade att göra var att nosa på den sen skulle hon märka den med hakan.....

Och SEN så kunde hon börga dricka ur den :)

Då vart jag glad för jag trodde att hon skulle strunta i vattenflaskan där ett tag :)

Men sen då stog hon där och drack och tittade på den haha !

Aaa, men jag har i alla fall haft en bra dag !

Hoppas att ni har haft en minst lika bra dag som jag !!!

Kram Evelina //

Av Evelina - 9 april 2011 22:25

Nu har jag skaffat en gästbok och en omröstning på min blogg !

Ni får gärna skriva i gästboken och rösta i omröstningen !

Men ni kan fortfarande ställa frågor och kommentera jag är väldigt nyfiken på vad ni skriver !

:)

Kram Evelina //

Av Evelina - 8 april 2011 21:11

Hej alla bloggläsare :)

Nu har man nyss kommit in efter att ha lekt med lilla sussy inne i garget :D Vi tränade också med varandra jag håller på att lära henne att komma när jag ropar och det gick jättebra idag :) Hon var helatiden uppmärksam och lyssnade :)

Jag är jätte nöjd med idag :D Hoppas att det håller i sig ! Imorgon kanske jag ska hjälpa pappa att tvätta bilarna och städa kaninduren. För det fins inte så mycket att göra... Annars kanske jag är med någan kompis eller nåt :D Men idag har det varit skola i alla fall :D Vi hade idrott första timmen och matte nästa timme jag har gjort ganska många uppgiter den här veckan jag har gjort över 20 uppgifter och jag är helnöjd med mig själv, nu ska bara läran rätta sen är det klart :D

Men jag är mest glad över att vi fick fritt sista timmen då satt jag och spelade kort :) Det var kul jag van typ två gånger och om inte mer !

Jag hoppas att ni ar haft en lika bra dag som jag !

Ha det bra !!!

Kram Evelina //

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards