evelinaaerikssonn

Alla inlägg under januari 2011

Av Evelina - 20 januari 2011 21:16

Idag praoade jag det var roligt.

Men det var roligast när jag komma hem för då tog jag och min kanin sussy en prommenad till postlådan hon följde efter mig som en liten svans   

Hon var jätte duktig det syns att vi har trännat tillsammans.

Men sen när vi kom hem så fick hon springa lös och leka i snön och det som var bra i dag var att hon inte sjönk ner i snön   

Det kommer att bli mer lek i morgon !!

Jag har knäppt lite kort på sussy från den här dagen så ni får vänta på bilder för min dator funkar inte.

Så jag använder pappas dator nu men på den går det inte att ladda ner bilder med så ni får vänta   

Kram Evelina !

Av Evelina - 19 januari 2011 20:45

I morgon ska jag praoa på ett kontor med min farbror.

Det ska bli roligt och det bästa är att jag har nära hem till min lilla sussy  !

Så jag kan gå hem när jag har rast   Men det får jag se hur det blir jag tror inte att jag orkar gå hem och tillbaka igen så jag tror att jag håller mig kvar på kontoret   

Kram Evelina !

Av Evelina - 19 januari 2011 20:36

I dag var det skola det var roliga lektioner men allra bäst var nog idrotten   

Efter skolan var jag med några kompisar vi hade roligt   

Sen när jag komma hem så var det mycket lek med sussy.

Hon sprang jätte mycket hon tyckte nog att det var roligt för det hade jag också.

Men sen var det dags för att hoppa in i buren och äta lite mat och godsaker hon var väldigt törstig så jag fick gå in och hämta vatten två gånger   

Men det var det värt.

Kram Evelina !

Av Evelina - 18 januari 2011 21:28

Nä, nu ska jag gå ner och lägga mig och titta på tv och läsa   

Jag kommer att blogga mera i morgon håll ögona öppna efter mer inlägg   

Kram Evelina  !

Av Evelina - 18 januari 2011 21:15

Snö snö snö !!

Vad dåligt väder det är !!

För bara några veckor sedan snöade det jätte mycket men nu helt plötsligt så regnade det bara för några dagar sedan !!

Och sen så går det inte att åka spark så bra heller för att dom har sandat vägen så mycket

  

Nu kan det väll ändå börga på att bli sommar !!

Det är nog med snö och hala vägar nu !!

Kram Evelina   

Av Evelina - 18 januari 2011 21:02

I morgon är det skola igen, jag är inte så sugen på att gå dit men jag är väll så gott som tvungen   

Tur att det är idrott i morgon så att jag får springa av mig lite och göra något roligt än att sitta vid skolbänken !

Kram Evelina !

Av Evelina - 18 januari 2011 20:55

Hej !

Det har inte blivit att jag har lagt ut bilder på bloggen för att min dator har varit sönder och är det nu med så jag måste låna pappas dator som det inte finns några bilder på   

Men det kommer att komma bilder på min kanin Sussy framöver   

Kram Evelina.

Av Evelina - 18 januari 2011 20:39

Vilken lång dag det har varit i dag.

Tur att skolan slutade klockan ett i dag så att jag kunde skynda mig hem till min kanin sussy och leka   

Snart är det väll bäst att jag går och lägger mig efterdom jag börgar på att bli trött men jag kommer ändå inte kunna sova så det spelar ingen roll.

Jag kommer nog vara uppe längre men jag måste ändå försöka komma till sängs innan klockan elva   

Men jag kommer fortsätta att blogga en stund till.


Kram Evelina !

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Meny

Omröstning

Hur ska jag skriva mitt namn på slutet av mina inlägg ??
 Kram Evelina //
 Evelina //
 Puss o kram Evelina !!
 ...........
 Kramisar eve :P
 Kramisar Evelina /
 Jag är bäst !!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards